• Rólunk Kapcsolat Hírek Tudásbázis GYIK Letöltések

    Szeretnénk felhívni kedves látogatóink figyelmét arra, hogy internetes oldalunk használatát megelőzően olvassák el jelen tájékozatót, hogy annak tartalmát megismerhessék és szükség esetén elfogadják az abban rögzített feltételeket.

    Általános rendelkezések


    A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Sidex Trade Kft. ( továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által a http://faro3d.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Felek) közötti kapcsolatot szabályozza. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a http://faro3d.hu/ weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.


    SIDEX TRADE Kereskedelmi és Szolgáltató Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
    Cégjegyzékszám: 01-09-738929
    Adószám: 13509224-2-43

    A Felek közötti szerződés létrejötte


    A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a http://faro3d.hu weboldalon keresztül történik.

    A Sidex Trade Kft. által szervezett FARO oktatásokon való részvétel elektronikus úton leadott jelentkezéssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A faro3d.hu oldal szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is.

    A szolgáltató az Ügyfél jelentkezését külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve az oktatás időpontjáról. A jelentkezés leadását követően a szerződés, az oktatás teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.


    Ügyfélszolgálat: Sidex Trade Kft.
    Ügyfélszolgálati iroda helye: 1224. Budapest Dózsa György út 105.
    Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétköznapokon 8.00-15.00
    Telefon: + 36 1 424-1705
    Internet cím: http://faro3d.hu/
    E-mail: faro@sidextrade.hu

    Regisztráció


    A Főoldalon található A profilom menüpont alatt található regisztrációs fülre kattintva lehet kitölteni az adatlapot és kerülhet sor a regisztrációra. A személyes és kapcsolattartási adatok megadását követően a jelszó megadása után a rendszer egy visszaigazoló e-mailt küld az Ügyfél számára. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

    A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető hibákért, illetve egyéb problémákért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel.

    Megrendelés


    A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítást tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségeit az 1.5 pontban találja.

    A vételár mindig a kiválasztott termék alatt feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót nem tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

    A weboldalról megrendelhető termékek árai változásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

    Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánosan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

    A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltató az Ügyfél által hibásan megadott adatok miatti késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semmilyen nemű felelősséget nem vállal. A megrendelés feladására a Sidex Trade Kft webáruházában a kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékre kattint majd a kosárba megnevezésre. A kosár tartalmának módosítására a piros x gombbal van lehetőség. A következő oldalon megjelenik a fizetés ahol a számlázási, szállítási és személyes adatok megadásával és végül fizetési mód kiválasztásával lehet véglegesíteni a rendelést.

    A Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának ( megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni, mely azonban nem minősül az Ügyfél ajánlatát elfogadó e-mailnek. Amennyibe e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

    Szállítási és fizetési feltételek


    A megrendelt és házhoz szállítani kért árunak a fuvardíját az ügyfél viseli oly módon , hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

    A megrendelt terméket- az Ügyfél előzetes jelzés alapján- személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén: 1224. Budapest, Dózsa György út 105.

    A weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

    Garancia, szavatosság


    Termékeinkre vonatkozóan Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást ( garancia) vállal, a vonatkozó jótállási feltételekben meghatározott feltételekkel. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

    Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától ( az átadás-átvétel, illetve üzembe helyezés napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

    Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére, Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréből minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

    A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően az Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását ha a javítás vagy csere nem lehetséges, vagy a Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt a Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt az elállásnak nincs helye.

    Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

    A jótállás kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek biztosítása a Szolgáltatót terheli. A jótállás az Ügyfél törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. Az Ügyfél a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.


    Jogérvényesítési lehetőségek


    Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)


    • Cím: 1224 Budapest, Dózsa György út 105.
    • Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás: H-P: 8-15ig
    • Telefonszám: + 36 1 424-1705
    • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: munkanapokon 8-17 óráig
    • Web: http://faro3d.hu/
    • E-mail: faro@sidextrade.hu







    Visszahívást kérek

    Ha egyetértesz az alábbiakkal, kérlek tedd be a pipát ide a jelölőnégyzetbe!


    A Cookie-król - Azért használunk cookie-kat, hogy javíthassuk a böngészési élményt és a weboldalt.

    További információért kattints ide!